Saturday 28 October 2017

Forex Bollinger Bånd Strategi


Forex trading strategi 10 H4 Bollinger Band Strategy. Submitted av brukeren 24. desember 2007 - 04 09.Somgående strategi ble levert av Joe Chalhoub Takk Joe, og god handel til alle. H4 Bollinger Band Strategy. Tools Bollinger Bands 20 TimeFrame H4 Valuta ALLE. Denne strategien er ekstremt enkel, og jeg bruker den til å oppdage muligheter, og det er veldig bra. Hvis du åpner et H4 EUR JPY-diagram, og du setter inn Bollinger Bands 20-indikatoren, vil du se at båndene bare er et Motstand og støtte Øverste bandet er en motstand, og det nedre bandet er en støtte. Hvis du tar hensyn til diagrammet, vil du se at det meste av tiden prisen treffer øvre bånd, så går det tilbake til Lower Band, slik at jeg handler er veldig lett venter jeg til prisen berører la oss si det øvre bandet og lukker under det ikke over det og vente til lyset blir dannet, når det er ferdig og neste lys åpnes under det forrige øvre bandet så går jeg inn i en kort handel med målet 100 pips eller u inntil det berører den nedre bandet. Når du berører det nedre bandet og stearinlyset lukkes over det, og neste lys åpnes over forrige nedre bånd, så går jeg langt med målbøyde eller 100 pips. Du kan utvikle denne strategien som jeg gjorde, og du kan tjene mye, gjorde jeg mer enn 800 pips denne måneden. Du kan sjekke nettstedet mitt for ytterligere hjelp. Hvis du tenker på denne teknikken og ser på diagrammet, er jeg sikker på at du vil utvikle denne strategien raskt og gjøre 99 vinnende trades. Good Luck Joe Chalhoub. H4 Bollinger Band Strategi Del II. Tools Bollinger Band 20 TimeFrame H4 Currency ANY. This strategi er en videreføring av den tidligere strategien jeg sendte før Forex trading strategi 22. Denne strategien er veldig enkel, og du kan finne flere detaljer på forex forum. Første åpne en valuta per eksempel EUR USD og H4 tidsramme, utgjøre passende breaklines fra bollinger-bandet. Visuelle eksempler er på forex forum, vent nå til et lys bryter breakLine. Denne pause er ikke et handelssignal vi må ha en ekstra bekreftelse, her kommer rollen til bollingerbandet. se på bollinger-bandet øvre og nedre, hvis de begge er åpnet, noe som betyr at øvre bandet er UP og lavere bånd er NED, da er det en forvirring av en handel. Skrevet av Thomas 24. desember 2007 - 14 26.Jeg lurer på noe om hva du kommenterte, du vil se at mesteparten av tiden prisen rammer overbandet, så går det tilbake til Lower Band, så hvordan jeg handler er veldig enkelt, Jeg venter til prisen berører la oss si det øvre bandet og lukker under det ikke over det og vente til lyset blir dannet, når det er ferdig og neste lys åpnes under det forrige Øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet 100 pips eller til det berører det nedre bandet. Jeg forstår ikke av det, og det neste stearinlyset åpnes under det forrige Øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet. Hva mener du med å åpne under forrige bånd Hva skjer hvis prisen lukkes over øvre bandet og så kommer det tilbake inn i bandet Er det noen indikator for å legge inn en kort handel. Innlevert av Joe 25. desember 2007 - 04 12.Dear Ele, jeg legger inn gratis signaler på nettstedet mitt, besøk denne lenken bare registrer deg og logg inn på gratis signaler. Hvis du ønsker å dra full nytte av at mine signaler blir medlem på denne linken. Utgitt av Joe 25. desember 2007 - 04 29. Jeg vil forklare det igjen, jeg vil åpne EURJPY-valutaen på H4-tidsrammen. Nå ser jeg et lys som berører øvre bandet prisen går over det da under det, venter jeg til dette 4 timers stearinlys er ferdig, hvis det lukter under øvre bånd og det bryter det ikke 2- ELLER hvis det åpnes over overbandet og lukkes under det , så jeg anser at øvre bandet er en motstand og jeg er kort ved dagens lukkestear, målet mitt vil være det nedre bandet eller 100 pips. Det er enkelt. Denne teknikken er grunnlaget for strategien min, sikkert jeg bruker andre ting med det til Bekreft en handel, og den er veldig kraftig, du kan se resultatene på nettstedet mitt. God Luck Thomas. Submitte d av Gift 26. desember 2007 - 13 40 Kjære Joe, Takk for at du deler dine ideer med oss. Hva skjer hvis prisen bryter overbandet og fortsetter oppover, er det et langt signal. Hilsen, Gift. Submitted av Joe i desember 27, 2007 - 07 36.Ikke nødvendig er det ikke en begrensning hvis det bryter overbandet, det vil bli der kanskje det neste stearinlyset det vil kaste under det, eller kanskje det vil fortsette som EURJPY gjør nå, det jeg gjør er det Følgende kan si at prisen berører det nederste bandet og det lukker over det ok, så vil jeg gjøre LENGT med målet på øvre bandet, så hvis prisen går opp og berører øvre bandet, vil jeg ikke gå ut direkte, jeg venter til de 4 timene stearinlys er dannet, og hvis jeg ser det stenger under underbåndet, vil jeg gå ut av det samme, hvis det lukkes over det, vil jeg vente på neste stearinlys hvis neste stearinlys lukkes under øvre båndet, vil jeg gå ut hvis det forblir over det jeg vil reservere det Hvis du ser diagrammet godt, vil du oppdage mange ting, jeg oppfordrer deg til for å fokusere godt på det. Innlevert av Bruker den 29. desember 2007 - 16 56.Jeg besøkte nettstedet ditt og la merke til noe på de utgitte resultatene. Du viser inntaks - og målgrensen og SL, men Limit er mye mindre enn SL. I utgangspunktet er du villig til å risikere si 50 pips av tap for å få 35 pips av gevinst Er ikke dette en virkelig forferdelig risikovinstforhold de fleste handelsfolk anbefaler et 2 1 eller 3 1 gevinstrisikoforhold. Forex Swing Trading Strategy 6 Bollinger Bands Strategi med 20 Periode. Bollinger-bandene strategi med 20 periode glidende gjennomsnitt er nesten lik de andre to bollinger band trading strategiene oppført nedenfor kan du klikke på linkene for å sjekke dem ut. DE INNSTILLINGER AV BOLLINGER BAND. Here er innstillingene til bollinger band.2 standard avvik. perioden bør settes til 20 du kan også prøve 14 periode også. HANDELEN REGISTRER REGLER FOR BOLLINGER BANDS STRATEGI MED 20 PERIOD. Før vi kommer inn i reglene for bollinger band forex trading strategi her er noen ting du trenger å vite om dette trading system. if prisen går under 20 perioden midtlinjen da markedet er i en downtrend. if prisen går over 20 perioden vurdere markedet er i en uptrend. price må komme og berøre midten bollinger band linje 20 perioden for enhver handel å bli initiert. øverste bollinger band linje eller lavere bollinger band linjer kan brukes til å ta fortjeneste så snart pris berører det, avslutte dette er ett alternativ for å ta fortjeneste på handelen din. markedet er i en downtrend og da stiger prisen opp for å røre midt bollinger band line. As snart denne midterlinjen er berørt, plasser en selge stopp rekkefølge om 3-5 pips under lav av lysestake som berørte den. Eller du kan vente til se om en bearish reversal lysestake er dannet først før du plasserer din selge stoppordre. Selg stoppestillingen må bare være plass etter at denne lysestaken er lukket. Legg stoppet ditt hvor som helst, danner 5-10 pips eller mer over lysestaken. Når å ta gevinst eller gå ut av handel ew-alternativer du kan bruke. Når prisen går ned og berører den nederste bollinger-båndlinjen, avslutter du selgeren din kort handel. Eller sett ditt overskuddsnivå lik avstanden prisen reiste i pips i løpet av den oppveksten for å berøre midtbollinger-båndlinjen se den blå stiplede linjen nedenfor i diagrammet. Så du bruker den forskjellen i pipebevegelse og beregne til hvilket prisnivå under du må plassere ditt overskuddsmål. or du kan også bruke den forrige svingbenkanten som du tar overskuddsmålnivå. Jeg håper dette diagrammet her gjør ting litt klarere for deg. For å kjøpe må du gjøre det motsatte av de selgende korthandelsreglene. Det er veldig lett. Stedet ditt kjøp stopper bestillingen 3-5 pips over høyden av lysestaken som berører midt bolling band line. place du stopper tap 5-10 pips eller flytte under det lave av denne lysestaken. da satte du ta overskuddsmål som beskrevet ovenfor i salgsregler, men i motsatt. FORDELER AV BOLLINGER BANDS TRADING STRATEGY WITH 20 PERIOD. low risiko handel oppføringer små stopp tap med god risiko belønning ratio. with kan gjøre store fortjenester lett når du handler i større tidsrammer som 4hr eller daily. using pris handling bullish eller reversal lysestaker for å bekrefte oppføringen øker din odds for en handel er lønnsomt. I et godt trendmarked fungerer dette systemet veldig bra. FORDELER AV BOLLINGERBANDSSTRATEGIEN MED 20 PERIOD. Som alle handelssystemer og strategier har de feil eller svakheter når markedet oppfører seg noe annerledes enn de forholdene de ble designet for klarer seg godt Den største ulempen med bollinger band-strategien med 20 perioder er at det i et ikke-trendende marked, vil dette handelssystemet utføre dårlig. Ikke glem å tweet og dele dette innlegget ved å klikke på disse knappene nedenfor hvis du har hatt det så takknemlig. Vare et svar Avbryt Svar. How å bruke Bollinger Bands. Cratratulations på å gjøre det til 5. klasse Hver gang du gjør det til neste klasse fortsetter du å legge til flere og flere verktøy til din forhandler s verktøykasse. Hva er handlerens verktøykasse du spør. La oss sammenligne handel med å bygge et hus Du ville ikke bruke en hammer på en skrue, heller ikke ville du bruke en buzz så å kjøre i negler verktøy for hver situasjon. Bare i handel, er noen handelsverktøy og indikatorer best brukt spesielt i miljøer eller situasjoner. Jo flere verktøy du har, desto bedre kan du tilpasse seg det stadig skiftende markedsmiljøet. Eller hvis du vil fokusere på noen få spesifikke handelsmiljøer eller - verktøy, det er kult også. Det er godt å ha en spesialist når du installerer strøm eller VVS i et hus, akkurat som det er kult å være en Bollinger Band eller Moving Average ekspert. Det er en million forskjellige måter å gripe noen pips. For denne leksjonen, når du lærer om disse indikatorene, tenk på hver som et nytt verktøy som du kan legge til i verktøykassen til dine. Du kan ikke nødvendigvis bruke alle disse verktøyene, men det er alltid hyggelig å har mange alternativer, rett Du kan kanskje finne o ne som du forstår og er komfortabel nok til å mestre selv. Nå, nok om verktøyene allerede. La oss begynne. Bollinger Bands. Bollinger Bands, en kartindikator utviklet av John Bollinger brukes til å måle volatiliteten på markedet. Basalt er denne lille verktøyet forteller oss om markedet er stille eller om markedet er høyt. Når markedet er stille, samler bandene og når markedet er LOUD, øker båndene. Notat på diagrammet nedenfor at når prisen er stille, er bandene tett sammen når prisen går opp, bandene spredes fra hverandre. Det er alt der er til det Ja, vi kunne fortsette og bore deg ved å gå inn i Bollinger Bandets historie, hvordan det beregnes, matematiske formler bak det og så videre og så videre, men vi har egentlig ikke lyst til å skrive alt ut. I all ærlighet trenger du ikke å vite noe av det søppelet. Vi synes det er viktigere at vi viser deg noen måter du kan bruke Bollinger Bands på din handel . Merk Hvis du virkelig vil lære om calcula satser på et Bollinger Band, så kan du gå til The Bollinger Bounce. En ting du bør vite om Bollinger Bands er at prisen har en tendens til å gå tilbake til midten av bandene. Det er hele ideen bak Bollinger-studsen. Ved å se på diagrammet nedenfor, kan du fortelle oss hvor prisen kan gå neste. Hvis du sa ned, så er du riktig Som du kan se, satte prisen seg ned mot midten av bandet. Hva du nettopp så, var en klassisk Bollinger Bounce The Grunnen til at disse bounces forekommer er fordi Bollinger-båndene virker som dynamisk støtte og motstandsnivåer. Jo lenger tidsrammen du er i, desto sterkere har disse bandene en tendens til å være. Mange forhandlere har utviklet systemer som trives på disse bounces, og denne strategien brukes best når markedet er varierende og det er ingen klar trend. Nå la oss se på en måte å bruke Bollinger Bands når markedet trender. Bollinger Squeeze. The Bollinger Squeeze er ganske selvforklarende Når bandene klemmer sammen betyr det vanligvis at et bre akout blir klar til å skje. Hvis lysene begynner å bryte ut over toppbandet, vil farten vanligvis fortsette å gå opp. Hvis lysene begynner å bryte ut under nedre båndet, vil prisen vanligvis fortsette å gå ned. på diagrammet ovenfor kan du se at bandene klemmer sammen Prisen har nettopp begynt å bryte ut av toppbandet Basert på denne informasjonen, hvor tror du prisen vil gå. Hvis du sa det, er du riktig igjen. Dette er hvordan en typisk Bollinger Squeeze fungerer. Denne strategien er designet for at du skal ta et trekk så tidlig som mulig. Oppsett som disse skjer ikke hver dag, men du kan sannsynligvis se dem et par ganger i uken hvis du ser på 15 minutter chart. There er mange andre ting du kan gjøre med Bollinger Bands, men disse er de 2 mest vanlige strategiene forbundet med dem. Det er tid å sette dette i handlerens verktøykasse før vi går videre til neste indikator. Lagre fremgangen din ved å signere inn og markere leksjonen fullført.

No comments:

Post a Comment