Thursday 23 November 2017

Forex White Label India


Introducing Broker IB vs White Label. What er en IB. An Introducing Broker IB er en enkleste form for partnerskap mellom en enkeltperson eller et bedriftsfirma og en primær megler. Rollen som introducerende megler er å oppfordre kunder til Primary Broker Ved å gjøre det en IB tjener provisjon .- NFA Ordliste Innføring av megler IB Et firma eller individ som søker og godtar futures bestillinger fra kunder, men godtar ikke penger, verdipapirer eller eiendom fra kunden. En IB må være registrert hos Commodity Futures Trading Commission og må bære alle Prosessen med å henvise kunder til Primary Broker kan gjøres på mange måter, men nøkkomponentene i en vellykket IB-bedrift er å ha midler, kontakter og innflytelse. på handelspartnere Hvem kan bli en vellykket IB.- investeringsselskap, meglerfirmaer med en base av klienter - vellykkede individuelle handelsmenn, pengeforvaltere, investerer mentrådgivere - eiere av finansielle nettsteder, handelslokaler, signaltjenester, diskusjonsfora, forum mm med god trafikk til besøkende - noen andre personer eller selskaper som ønsker å starte egen Forex-virksomhet og er villige til å sette godt i arbeid og innsats for å nå mål. Prosessen med å søke om IB er enkel og krever å fylle ut en IB-applikasjon med Primary Broker og motta en unik Introducing Broker ID, referanselinker og reklamemateriell for å starte oppfordring av kunder. Hvordan en IB fungerer. Når en kunde registrerer en konto med Primary Broker via en henvisningslänk som inneholder en ID for Introducing Broker, eller når klienten målrettet nevner et IB-navn når man åpner en konto, i begge tilfeller får IB en kommisjon. To vanlige kommisjonstyper er et valg av - a flat gebyr for hver referert klient Denne avgiften kan variere fra 50 til 400 til tider - spredning deling, hvor en IB stadig tjener en liten del av spredningen så lenge hei s referert klient holder handel med Primary Broker. Hva er en White Label. A White Label er et steg opp sammenligning til IB En White Label programmet vil passe kvalifisert og oppleve enkeltpersoner eller selskaper som ønsker å bli Forex meglere og lage egne merker i Forex-bransjen .- NFA Manuelle regler Hvit merking refererer til bruken av leasing av retten til å leie leietakerens navn på og markedsføre en annen firma s handelsplattform som sin egen og deretter overføre transaksjonen til utleier. I den typiske ordningen med merking , har leietakerens kunder ikke kontraktsforhold med, og kan faktisk ikke være klar over, firmaet som eier og driver plattformen. For regulatoriske formål er leietaker motparten til kundesektoren og tilhørende transaksjoner med utleier er separate transaksjoner mellom leietaker og utleier for å sikre leietakerens kundeforpliktelser. Fordelene ved White Label meglerprogrammer inkluderer - hurtigstart på nettet virksomhet med omfattende kontinuerlig støtte fra Primary Mekler - unngår kostnadene ved å sette opp og drive en fullstendig forretningsmodell, som krever lisensiering - å få førstehånds erfaring i virksomheten, forberede seg til å drive egen egen uavhengig megling - arbeide med egne kunder, i stedet for å henvise dem, og være i stand til å kontrollere egen virksomhet i større grad. Hvordan en hvit etikett fungerer. Å kjøre en White Label megling er omtrent det samme som å drive en vanlig meglerhandel. Du vil holde et nettsted om dine meglingstjenester, en fullt fungerende handelsplattform, setter du eget salgsprosesser, provisjon og jobber med kundene dine åpne kontoer, godtar innskuddsboneringer, overvåk rapporter osv. Full White Label, eller la kontoutstyrfunksjoner, inkludert innskudd på innskudd, til Prime Broker Limited White Label. Primær megler er alltid klar til å levere en hvit etikett med alt som trengs for å starte virksomheten, selv lage en ny nettside om nødvendig i tillegg , vil handelsplattformen bli merket med firmanavnet og logoen din, og beskytte personvernet ditt med den primære megleren, slik at handelsmenn faktisk ikke kan vite hvem som er den virkelige eieren av plattformen. En hvit etikett kan ikke kontrolleres - valutasymboler tilgjengelig for handel - Åpning og lukning av markedet for handelstimer - Alt om systemets sikkerhet, som styres av Primærmegleren. Den primære megleren vil drive en omfattende back-office-støtte, vil håndtere alle utgående rapporter og annen handel relaterte og administrative aktiviteter En hvit etikett tjener inntekt fra hver kundes handel Jo høyere handelsvolum av hvite etikettklienter, desto høyere inntektsinntekter. Inntektskompensasjonsmodellene for de hvite etikettene er mer fleksible og har en rekke valgmuligheter å velge mellom, som vil bli spesifisert i White Label partnerskapskontrakt. FOREX WHITE LABEL. Så du har drømt om å starte ditt eget meglerfirma Start din egen forex hvit etikettmeglervirksomhet fra hvor som helst i verden med liten risiko, kostnad og i minimal tid. Ta ombord med FXGlobe s forex-hvit etikettløsning og få tilgang til den ultimate pakken med verktøy og teknologi. Vi inkluderer også personlig engros, clearing, likviditet og risikostyringsløsninger for merkevaren din, uansett din handelserfaring. En hvit etikettmegler har FXGlobe s fullstøttesystem som tilbys av vårt multispråklige støttesenter. HVORDAN ER EN VIT LABEL PARTNER. High-kaliber trading plattformer med tilpasset risikostyring, overlegen prisalternativer og execution. Minimum forex white label cost. Get ekstra tjenester nettsteder, CRM, affiliate programvare og more. Over 2000 Forex og CFD instrumenter for dine kunder å enjoy. White label forex unike trading tools. Risk Warning Trading leveraged produkter som Forex og CFDs innebærer betydelig risiko for tap og kan ikke være egnet for alle investorer. Handel slike produkter er risikabelt, og du kan miste all din investering. Vår Te rms og betingelser, risikoredisponering og informasjon om FXGlobe s tjenester finner du her. Be rådes om at tidligere resultater ikke er en indikasjon på fremtidig ytelse Innholdet på denne nettsiden utgjør ikke finansiell eller investeringsrådgivning. All informasjon her er generell og tar ikke hensyn til dine personlige forhold, investeringserfaring eller nåværende økonomiske situasjon. FXGlobe Limited er et registrert selskap i Republikken Kypros med registreringsnummer HE 254133 og er godkjent og regulert av Kypros Securities and Exchange Commission CySEC, Regulatory Authority of Republikken Kypros, Lisensnummer 205 13.FXGlobe 7 Omirou Street, 2. etasje, Limassol 3095, Kypros Telefon 357-25870060.Når du bruker dette nettstedet, anses du å ha lest og godkjent følgende vilkår. Følgende terminologi gjelder til disse vilkår og betingelser, personvernerklæring og ansvarsfraskrivelse og eventuelle eller alle avtaler klient, du a nd Din refererer til deg, personen som har tilgang til denne nettsiden og aksepterer selskapets vilkår og betingelser Selskapet, Oss, Vi og Oss, refererer til selskapets parti, partier eller oss, refererer til både kunden og oss selv, eller enten Klient eller oss Alle vilkår refererer til tilbudet, aksept og betaling av betaling som er nødvendig for å gjennomføre prosessen med vår hjelp til Kunden på den mest hensiktsmessige måte, enten ved formelle møter med fast varighet eller på annen måte, for det uttrykkelige formål å oppfylle kundens behov i forbindelse med levering av selskapets oppgitte tjenester, i samsvar med og underlagt gjeldende engelsk lov. Bruk av ovennevnte terminologi eller andre ord i entall, flertall, kapitalisering og eller han eller hun , er tatt som utvekslingsbar og derfor som referanse til samme. Vi er forpliktet til å beskytte ditt privatliv. Autoriserte ansatte i selskapet på grunnlag av å kjenne grunnlag, bruk kun innhentet informasjon fra individuelle kunder Vi gjennomgår kontinuerlig våre systemer og data for å sikre best mulig service til våre kunder. Riksdag har skapt spesielle lovbrudd for uautoriserte tiltak mot datasystemer og data. Vi vil undersøke slike handlinger med sikte på å påtale og eller ta sivile saksbehandlinger for å gjenopprette Skader mot de ansvarlige. Vi er registrert i databeskyttelsesloven 1998 og som sådan kan enhver informasjon om Klienten og deres respektive Kundeopplysninger sendes til tredjeparter. Klientopplysninger betraktes imidlertid som konfidensielle og vil derfor ikke bli avslørt til noen tredjepart, annet enn Finance Magnates hvis det er lovlig å gjøre det til de aktuelle myndighetene. Vi vil ikke selge, dele eller leie dine personlige opplysninger til noen tredjepart eller bruke din e-postadresse for uønsket post. E-postmeldinger sendt av dette firmaet vil bare være i forbindelse med levering av avtalte tjenester og produkter. Disclaimer. Exclusions and Limitati ons Informasjonen på dette nettstedet er gitt på grunnlag av grunnlag I det omfang det er tillatt i henhold til loven, utelukker dette firmaet alle garantier og garantier knyttet til dette nettstedet og dets innhold, eller som er eller kan leveres av noen tilknyttede selskaper eller andre tredjeparter parti, herunder i forbindelse med eventuelle unøyaktigheter eller unnlatelser på denne nettsiden og / eller selskapets litteratur og utelukker alt ansvar for skader som oppstår som følge av eller i forbindelse med din bruk av denne nettsiden. Dette inkluderer, uten begrensning, direkte tap, tap av forretninger eller fortjener hvorvidt tapet av slik fortjeneste var forutsigbar, oppstod i normalforløp eller du har rådet dette selskapet om muligheten for slikt potensielt tap, skade på datamaskinen, dataprogramvare, systemer og programmer og dataene derav eller eventuelle andre direkte eller indirekte, følgeskader og tilfeldige skader Finansmagnetene utelukker imidlertid ikke ansvar for død eller personskade forårsaket av uaktsomhet Ovennevnte ekskluderinger og begrensninger gjelder bare i den grad loven tillater Ingen av dine lovbestemte rettigheter som forbruker påvirkes. Vi bruker IP-adresser for å analysere trender, administrere nettstedet, spore brukerbevegelser og samle bred demografisk informasjon for samlet bruk IP adresser er ikke knyttet til personlig identifiserbar informasjon I tillegg logger våre webservere for standardadministrasjon av systemadministrasjon, bruksmønstre og feilsøkingsformål automatisk inn standardinformasjon, inkludert nettlesertype, tilgangstider åpen post, URL forespurt og henvisning URL Denne informasjonen deles ikke med tredjeparter og brukes kun i dette firmaet på grunn av behovet for å vite. Eventuelt identifiserbar informasjon relatert til disse dataene vil aldri bli brukt på noen måte forskjellig fra det som er angitt ovenfor uten din eksplisitte tillatelse. Som de fleste interaktive nettsider, er dette selskapets Nettstedet eller Internett-leverandøren bruker informasjonskapsler slik at vi kan hente brukerdetaljer for hvert besøk. Cookies brukes i noen områder av nettstedet vårt for å aktivere funksjonaliteten til dette området og brukervennlighet for de som besøker. Linker til denne nettsiden. Du kan ikke opprette en lenke til en hvilken som helst side av denne nettsiden uten vårt tidligere skriftlige samtykke. Hvis du lager en lenke til En side på denne nettsiden gjør du på egen risiko, og utelukkelsene og begrensningene som er angitt ovenfor, gjelder for din bruk av dette nettstedet ved å koble til det. Linker fra denne nettsiden. Vi overvåker ikke eller vurderer innholdet til andre partys s nettsteder som er knyttet til fra denne nettsiden meninger som er uttrykt eller materiale som vises på slike nettsteder, er ikke nødvendigvis delte eller godkjent av oss og bør ikke betraktes som utgiver av slike meninger eller materiale Vær oppmerksom på at vi ikke er ansvarlige for personvernspraksis, eller innhold av disse nettstedene Vi oppfordrer våre brukere til å være oppmerksomme når de forlater nettstedet vårt for å lese personvernerklæringen av disse nettstedene. Du bør vurdere sikkerheten og påliteligheten til et annet nettsted som er koblet til dette nettstedet eller åpnet gjennom dette nettstedet selv før du gir personlig informasjon til dem. Dette firmaet tar ikke ansvar for noe tap eller skade på noe som helst måte, uansett hva som er forårsaket, som følge av din opplysning til tredjepart av personlig informasjon. Opphavsrett og annen relevant immateriell rettighet Rettigheter eksisterer på all tekst relatert til selskapets tjenester og hele innholdet på denne nettsiden. Alle rettigheter reservert. Alle materialer som finnes på dette nettstedet, er beskyttet av USAs lov om opphavsrett og kan ikke reproduseres, distribueres, overføres, vises, publiseres eller sendes uten forhånds skriftlig tillatelse fra Finance Magnates Du kan ikke endre eller fjerne varemerker, opphavsrett eller annen varsel fra kopier av innholdet. All informasjon på denne siden kan endres. Bruk av dette nettstedet innebærer godkjenning av brukeravtalen. Vennligst les vår personvern politikk og juridisk ansvarsfraskrivelse Valutakurs på margen har høy risiko for a nd er kanskje ikke egnet for alle investorer Den høye innflytelsesgraden kan virke mot deg, så vel som for å bestemme seg for å handle utenlandsk valuta, bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikovillighet. Muligheten er at du kan opprettholde et tap av noen eller alle dine opprinnelige investeringer og derfor bør du ikke investere penger som du ikke har råd til å miste. Du bør være oppmerksom på alle risikoene forbundet med valutahandel og søke råd fra en uavhengig finansiell rådgiver hvis du er i tvil. Magnater er de av de enkelte forfattere og representerer ikke nødvendigvis oppfatningen fra Fthe Company eller dets ledelse. Finans Magnates har ikke verifisert nøyaktigheten eller grunnlaget for faktum av krav eller uttalelser som er gjort av uavhengige forfattere feil og unnlatelser kan oppstå. Eventuelle meninger , nyheter, undersøkelser, analyser, priser eller annen informasjon som finnes på dette nettstedet, av Finance Magnates, dets ansatte, pa Rtners eller bidragsytere, er gitt som generell markedskommentar og utgjør ikke investeringsrådgivning. Finans Magnates vil ikke akseptere ansvar for tap eller skade, inkludert uten begrensning til tap av fortjeneste, som kan oppstå direkte eller indirekte fra bruk av eller avhengighet av slikt informasjon. Ingen part skal være ansvarlig for den andre for enhver manglende forpliktelse i henhold til en avtale som skyldes en begivenhet utenfor denne partens kontroll, inkludert men ikke begrenset til noen Guds lov, terrorisme, krig, politisk opprør, opprør, opprør, sivil uro, handling av sivil eller militær myndighet, opprør, jordskjelv, flom eller annen naturlig eller menneskelig begivenhet utenfor vår kontroll, noe som fører til at avtalen eller kontrakten inngås, eller som kunne ha vært rimelig Forutsatt Enhver part som er berørt av en slik begivenhet, skal straks underrette den annen part om det samme og skal bruke alle rimelige forsøk på å overholde vilkårene og betingelsene Uten noen avtale som er nevnt heri. Manglende avtale fra en av partene til å insistere på strenge resultater av enhver bestemmelse i denne eller noen avtale eller en parts mislighold til å utøve noen rett eller rette som det, han eller de er berettiget til, skal ikke utgjøre en frafallelse av dette og skal ikke føre til en forringelse av forpliktelsene i henhold til denne eller noen avtale. Ingen fraskrivelse av noen av bestemmelsene i denne eller noen avtale skal være effektiv, med mindre det uttrykkelig erklæres å være slik og undertegnet av begge parter. Notering av endringer. Selskapet forbeholder seg retten til å endre disse betingelsene fra tid til annen slik det passer, og din fortsatte bruk av nettstedet vil innebære at du aksepterer noen tilpasninger av disse vilkårene. Hvis det er noen endringer i vår personvernpolicy, vil vi kunngjøre at disse endringene har gjort på vår hjemmeside og på andre sentrale sider på nettstedet vårt Hvis det er noen endringer i hvordan vi bruker våre nettstedskunder, personlig identifiserbar informasjon, varsling via e-post eller post Talepost vil bli gjort til de som er berørt av denne endringen. Eventuelle endringer i vår personvernpolicy vil bli lagt ut på vårt nettsted 30 dager før disse endringene finner sted. Du anbefales derfor å lese denne setningen regelmessig. Disse vilkårene og vilkårene inngår i avtalen mellom kunden og oss selv. Din tilgang til denne nettsiden og / eller bestillingsavtalen eller avtalen indikerer din forståelse, samtykke til og aksept av ansvarsfraskrivelsen og de fullstendige vilkår og betingelser som er inkludert heri. Lovbestemte forbrukerrettigheter er upåvirket. Finans Magnesium 2015 Alle rettigheter reservert. Hva du trenger å vite for å lykkes som en FX White Label. Luis Sanchez Expert Insights Executives tirsdag 04 02 2014 14 05 GMT. Man kan nøye påstå at utenlandsk valuta Fx er en ny investering aktiv klasse. betraktes som en nisje, og i dagens økonomiske økonomiske landskap søker selskaper nye nisje - og inntektsøkende produkter. Fx blir stadig mer kjent som slik. Valutakurs penetrerer nye markeder, spesielt de som tidligere ble ansett eksotiske. Den samlede størrelsen på dette voksende markedet og den enorme etterspørselen som den for øyeblikket legemliggjør, tillater nye spillere å komme inn på fruktbar måte. Nå er det en spesielt god tid og kanskje enda et unikt vindu for nye bedrifter å gjøre et fotavtrykk på valutamarkedet. Å lære hvordan man kan dra nytte av denne muligheten, kan ikke forekomme Gjennom standard akademiske midler For det meste er det ingen skole eller universitet som gir spesialiserte grader i å oppnå hands-on forex tr så godt som alle vellykkede aktører i dette markedet har en tendens til å lære alt fra A til Å at de vet om realiteten av utenlandsk valuta på jobben. Dette betyr at store, små og mellomstore Fx-selskaper i dag tjener som universiteter og Masters-beslutningstakere i Fx-industrien og er ansvarlige for den menneskelige kunnskapen på dette feltet. Sesongutøvere på valutamarkedet skaper de nye realiteter og høster de nye fordelene i det utviklende feltet. Det er ingen hemmelighet at ex - ansatte fra en rekke FX-selskaper har av og til blitt defekt og eller samarbeidet for å åpne sine egne vellykkede eller mislykkede nye Fx-firmaer. Suksessen er fortsatt mulig og vanlig fordi markedet er lønnsomt, etterspørselen er høy, og det er plass til en rekke ulike produkter. Så hvorfor ikke åpne din egen FX-megling For å svare på dette spørsmålet må du spørre deg selv og tilfredsstillende svare på det enda mer sentrale spørsmålet Hvorfor vil en klient velge å o penn en konto med meg. I tillegg til de mange forskjellige og gyldige svarene på dette spørsmålet, la oss nå fokusere på bare two.1 Platform and Technology Hvis jeg er i stand til å tilby en toppmoderne teknologi og plattform som gir kundene allsidighet og funksjoner som de verdsetter enn teknologien og plattformen som tilbys av andre meglerkonkurrenter, vil jeg ha en kraftig spak for å tiltrekke seg markedsandeler vekk fra andre, mindre klientfokuserte spillere.2 Samfunnsinteraksjon Hvis jeg er i stand til å gi en robust sosial aspekt til mine klienters erfaringer på en daglig basis, da vil jeg ha en tydelig og holdbar fordel. Begrepet sosial har mange betydninger i dagens verden. Alle betydninger både ansikt til ansikt og høyteknologisk Internett - relaterte dele dette de legger premieverdi på menneskelig-til-menneskelig utveksling av ord, informasjon og tilknytning. I dag blir sosialt veldig sterkt og er et MUST i menneskeliv behovet for å samhandle er sterk, og enda mer i noen bestemte kulturer hvis jeg er i stand til å forsyne e sosiale funksjoner og sosiale verktøy og muligheter som megler, inkludert sosial handel og tilgang til å opprettholde en ekte FX, vil jeg ha en fordel og appellere at mange andre meglere og konkurrenter ikke har eller ikke prioriterer. Med disse to kjernevilkårene og hensyn til tankene, la oss gå til dette viktige meta-spørsmålet Når velger du en hvit etikettløsning et godt alternativ for en megler, og når er det ikke. Som en påminnelse, fra tidligere artikler En megler kan hvit etikett en ny teknologi og plattformer desktop, mobil og web-versjoner, for Mac, Linux eller et hvilket som helst operativsystem ved å bygge på arbeidet med ofte større industriaktører. Som sådan, en hvit - label-løsningen kan komme fullt tilpassbar og skreddersydd for megleren og til slutt hans klienter i alle aspekter, inkludert rapportering, integrering, back office, handelsbokvalg og spesielle funksjoner som unike meglere og klienter trenger. Noen hvitlabelløsninger kommer til og med Med tilleggsfunksjoner som 24-timers markedsstøtte, et treningsverktøy, bankkontoer, markedsføringsverktøy, depottjenester, FX-nettsamfunn, ekspertrådgivere, butikker og muligheten til å gi subwhite etiketter til andre. Som en person eller gruppe av investorer vurderer å danne din egen meglervirksomhet, må du vurdere følgende valg når det gjelder å tilby en plattform hvor du vil betjene dine kunder og gjennom hvilke de vil engasjere seg med alle markedsaktører rs og styrker Vil vi lage vår egen teknologi eller 2 Vil vi utnytte en eksisterende teknologi en hvit etikettløsning og merke den som vår egen. Lets undersøke viktige aspekter ved disse to alternativene.1 Opprette ved hjelp av egen teknologi Dette alternativet krever en stor team av kvalifisert informasjonsteknologi IT-personell, en svært høy finansiell investering, 100 millioner dollar og mange år for å utvikle og teste produktet enkelt opptil 3-5 år. Et annet svært viktig aspekt ved dette alternativet er driftskostnadene. Dette alternativet krever løpende investeringer for å holde selskapet i gang og å kontinuerlig utvikle og forbedre produktet, tilpasse brukeropplevelsen regelmessig og proaktivt for å møte kundens utviklingsbehov og utviklende trender på markedet. Samtidig må du kunne tilby konkurransedyktige priser og jevn utførelse, mens den er flytende og lønnsom nok til å bevege seg fremover komfortabelt. Velge dette alternativet er en beslutning som krever meget flittig tanke, analyse og forberedelse før du hopper inn i den. Hvis denne flittige tanken, analysen og forberedelsen gir et ja, la oss gå for det, må vi sette oss opp for å kontinuerlig gi ytterligere nye verdier og pålitelighet for våre kunder, inkludert attributter som forekommer utenfor riket av en hvilken som helst standard handelsplattform.2 Samfunnsinteraksjon Uansett om du velger å lage din egen plattform eller merke din virksomhet under en hvit etikettløsning, må du prioritere å gi sterke sosiale bånd og verktøy til den nye kundebasen du forventer å bygge. Selv med beste teknologiske løsningen, hvis du ikke tilbyr nok samarbeids - og sosiale funksjoner og muligheter, risikerer du å miste nye kunder umiddelbart eller styre dem andre steder før de selv kommer i gang med deg. Selv om du springer ut av en tradisjonell plattform, må du planlegge legge til sosiale Fx-handel for å muliggjøre sterk sosial interaksjon blant kundene dine Hvorfor handel blir stadig mer erfaren av mange mennesker som en karriere og som jobb Traders bor på en annen måte enn de fleste som jobber normalt fra 9:00 til 18:00. De jobber ofte alene, foran en dataskjerm. De mangler kollegaer som er fysisk tilstede, vannkjøler og en berikende ansikts - til-ansikt-interaksjoner med andre mennesker Siden valutamarkedet er åpent 24 timer i døgnet, finner de seg ofte dypt inne i deres sinn, analyserer markedene og handelsutviklingene. Mange av disse forhandlerne mottar eller ikke foretar så mange telefonsamtaler som andre folk og likevel opplever de ofte de samme psykologiske behovene som å være sosiale som mennesker som har valgt andre mer konvensjonelle yrker og arbeidsliv. Siden handlerne ikke har så mange naturlige muligheter til å samhandle med andre mennesker organisk, må disse mulighetene opprettes og åpnes for dem og gjøres lett tilgjengelig for dem på plattformen som de gjør mesteparten av sitt arbeid på. Det er her forretningsmessig og menneskelig medfølelse kan kombinere for å skape en vinn-vinn for alle. Ved å tilby kundene dine et ekte samfunn som er aktivert av teknologien og samfunnskulturen som du oppfordrer, kan forhandlere som er tilknyttet produktet, chatte, snakke og møte nye mennesker som opplever lignende arbeid sosiale situasjoner de kan snakke og snakke med hverandre om strategier, fellesadministrasjonsanalyse og diskutere hvilke nye faktorer som må vurderes for bestemte optimale handler eller andre problemer. Disse handlerne har ofte et psykologisk behov for å være en del av et samfunn i cyber-rom, slik at de ikke føler seg altfor isolert og alene Så hvis du ikke gir dem dette miljøet, vil de se etter det på et annet sted eller med en annen megler og risikoen for å miste disse personene etter hvert som klienter øker. Avskåret fra men relatert til å tiltrekke seg og anskaffe nye kunder er den kritiske vurderingen å beholde eksisterende kunder Som du vet, er kostnaden for å skaffe en ny klient vanligvis langt, langt høyere enn kostnaden ved å holde en eksisterende klient glad og stede Her er tre teknologisk aktiverte måter som bidrar til å øke klientens oppbevaring Motivator 1 som nevnt tidligere, tilby et fremtredende Fx-fellesskap som bare er tilgjengelig via nettstedet ditt for å unngå følgende svært vanlige standardscenario en klient går til websiden din, laster ned demoplattformen, Da åpner han sin konto, laster ned plattformen du har gitt ham, og begynner å handle. Siden denne klienten har en live-konto og plattform som nå lastes ned, bygger han en ny vane som bare handler direkte fra plattformen lokalt på datamaskinen, og han går aldri tilbake til din nettside og ser aldri hva som er nytt der, for eksempel kanskje du har nye kampanjer og et nytt produkt eller ny informasjon som han kanskje trenger. For å unngå dette vanlige scenariet må du gi kunden noe som vil motivere ham til å regelmessig gå tilbake til Din nettside som tilbyr et Fx-fellesskap er et perfekt eksempel på en slik motivator Klienten vil logge inn på dette fellesskapet via din nettside rutinemessig Teknisk aktivert Motivator 2 Gi opplæringsvideoer på nettsiden din slik at kundene dine kan gå og se dem når de trenger hjelp relatert til et bestemt emne. Teknologisk aktivert Motivator 3 tilbyr en nettbasert TV-feed med daglige videoer av markedsnyheter, analyser, produkter, rapporter , og intervjuer som gir oppdatert informasjon for kundene dine å vurdere og bruke. Hvis du ikke gir produkter som snakker til disse nye trendene, vil du være i en konkurransedyktig ulempe. I min personlige mening er slike funksjoner et must og en svært viktig del av vellykkede meglerforretninger i midten av 2010 s For å lykkes, må du tenke som handelsmann din klient, sette deg i skoene sine og vurdere hvilke behov han har. Da møtes disse behovene. Gi alle de nevnte, da , når det gjelder å ta en beslutning om å utvikle din egen teknologi eller å velge en hvit etikettløsning, kan det være lurt å vurdere enda mer kraftig hvit etikett som et unikt kraftig alternativ. Muligheten til hvit etikett plattformen din og teknologien din i dag utgjør enkelhet. Trinnene er 1 Identifiser målmarkedet og 2 Velg hvilken plattform og teknologi som skal brukes for å møte behovene til det målmarkedet. Det finnes flere alternativer i dag for å velge For Eksempel Jforex av Dukascopy Bank Saxo Bank Metaquotes Unitrader Integral Currenex og Sirix blant andre Når den forrige plattformen er avgjort, må du og må skifte oppmerksomheten til de spesifikke teknologiske alternativene som er tilgjengelige for deg innenfor eller sammen med din valgte plattform. Basert på min personlige erfaring i denne vurderingen vil jeg anbefale å vurdere faktorer som.1 Kostnad og implementeringstid Hvor mye koster hele utviklingen av den hvite etiketten meg? Husk at vi snakker om et skreddersydd, tilpasset produkt, fullt merket til min virksomhet praksis trenger kultur og til mine klienter trenger fra plattform gjennom rapporter Hvilke typer engangs og pågående kostnader bør jeg forutse for For eksempel vil jeg ha en utviklingsbetaling, pluss en månedlig støttekostnad, pluss en handelskostnad per million Hvor lang tid skal implementeringen ta? Skal det gjøres i uker, måneder eller år. Husk å tilpasse og skreddersy produkt for deg kan variere mye avhengig av regulatoriske krav, behov for rapporteringsfunksjon og det kulturelle markedet du målretter mot språk inkludert. Noen leverandører kan ikke være store nok til å gjøre dette arbeidet i tide eller i det hele tatt. I dette markedet, med den spesielle Mulighetsvinduet vil du gjøre best mulig å starte virksomheten så snart som mulig. Du må allokere tid for å søke om lisens og organisere kontorstrukturen. Så tid og oppmerksomhet mot å anskaffe og optimalisere plattformen og teknologien må ikke være hodepine og må i stedet være en ekstremt fleksibel og vennlig prosess. Pengene og tiden du kan spare ved å velge riktig partner, kan brukes til å fokusere på din bedrift og markedsføring formål Din valgte hvit etikettløsning må ikke være en stor kostnad eller investering, og samtidig må det være det beste og beste produktet, fordi dette vil være din nøkkelberegning peker på kunder for klientoppkjøp og klientoppbevaring. Andre hensyn Vil dette alternativet kommer også med likviditet Hvis ja, til hvilken pris Og også, kommer den med mobil handelsplattformer og webplattformer.2 Pålitelig teknologi Hvilken teknologi understøtter og pryder plattformen du velger Hvor fort og pålitelig er teknologien? være nøyaktig, stabil og rask Er de mobile handelsfunksjonene opp til toppmoderne, kan en klient enkelt plassere og følge sine handler ved hjelp av plattformens mobile komponenter Hvilke mobile enheter og operativsystemer støttes Apple, Android, Windows Er søkemotoren for mobilen på appen merket under firmaets navn eller teknologiselskapets navn. Husk at mobil handel er fremtiden, og at skrivebordet til slutt vil være rep laced, spesielt i noen kulturer og markeder som Asia, for eksempel, hvor folk bruker mobiler for alt. Eksempel i forrige uke var jeg i Shanghai, og mobil er det så kraftig at hvis du vil ta en taxi og alle som har vært der, vil det er enig i at det å ta en taxi i Shanghai i dag er svært komplisert og vanskelig, det er et program som gir deg mulighet til å snakke i mobiltelefonen din, noe som indikerer at du trenger en taxi, og umiddelbart blir forespørselen din presset til hundrevis av drosjer. stopper og plukker deg opp Fra dette eksempelet alene kan du forestille deg hvor sterk mobil tilstedeværelse og mobilkultur er på noen steder og blir stadig mer globalt, så å søke mobiloptimalisering til handelsverdenen er viktig å være og forbli foran kurven. It is also important to consider that the technology you choose must have the option to evolve new versions and products, in a way that is maximally adaptable to market needs This means that your chosen technology must be characterized by an open architecture You must discern does your chosen technology come with a back office And or can it be integrated with your existing back office Can the reports be adapted to my business practices, regulatory requirements, and internal procedures Can it also be integrated with my other system s , for example with my monitoring And also does this technology come with an API application programming interfaces trading option If the platform requires updates to meet changing market conditions or client demands, how easy or hard will the platform accommodate that and at what cost.3 Support and training Will I receive ongoing, continual support Does support come at an extra charge to me Is the support proactive, routine, and educational or more reactive and emergency-based only Remember At the beginning, when you acquire the platform and associated technology, you must train the staff to use it Success in this regard does not entail a one-time training Rather, i t requires several trainings and follow-ups to assure that the staff and the sales team can all master it Will the training occur over the phone via video conferences. Will the training take place in your own offices or in the provider s office and who pays for the training costs When you launch your brokerage, your staff will constantly experience situations that require provider guidance and assistance situations ranging from client requests and complaints to staff-needed explanations of back-office and platform features Even if you are successfully trained and have a manual for the platform and associated technologies, daily experience and challenges will vary widely, and it will take some months until you actually understand how most aspects of your platform and associated technologies work So you need a dedicated team from the provider to be available 24 X 6, providing you with support.4 Business Model What business model underpins and drives the relationship between your brokerage and clients and your platform technology provider s Does the business model offer you A and B book capacity, and if so, how Where are your trades executed, and from where do you get the prices and liquidity Who is the counterparty A real, solid, and grounded partnership is embodied in a model in which the provider earns income ONLY when the broker earns income reflecting a win-win situation, with no conflict of interest As a broker, you must clearly understand and value this because your clients will definitely ask you about this business model, and it can be a very sensitive topic Clients want to be sure that they are trading in a transparent and honest environment without having any worries about possible manipulation for the benefit of other parties due to mis-aligned incentives or business models.5 Marketing tools once I have the technology and platforms set, how much if any support will I receive from the marketing side of my provider and, if it s available, how and how much do I pay for this marketing support For example will the provider announce our partnership Will the provider mention my brokerage on its web pages Will the provider come and help me in expositions Will they design brochures, banners, and any additional marketing materials, or would all of this be strictly the responsibility of my staff. What other marketing materials can the provider offer me For example, some providers can deliver to their white label partners educational videos that are branded or co-branded to benefit the brokerage e g you some provide reports and analysis of the markets including economic calendars Some of them can also provide a complete white-label branded TV feed, like Dukascopy Bank via its Dukascopy TV. And as highlighted and emphasized before, will they provide me an Fx Community Will they make demo contests for my clients engagement and participation Will they provide articles and interviews focused on partnerships and aspects of the business of interest to my cl ients It should be important to any broker that their provider helps them in a direct and comprehensive manner with marketing materials, making the broker feel that he is not alone, that he is in a real partnership And lastly will the provider be a COMPETITOR or a true partner. There are certainly some other factors to consider too, but this article encompasses my long-time experience and the factors I consider to be the most important and critical Remember a white-label partner is as I have analogized in recent articles like a marriage in which divorce is NOT an option Therefore Take the time needed to search properly and find the right partner, right from the beginning. Please respond with which parts of this article you find most useful and raise any unanswered questions that come to your mind.

No comments:

Post a Comment