Monday 20 November 2017

Forex Osma Strategi


Flytende gjennomsnitt av oscillator OsMA. moving-gjennomsnittlig oscillator-osmaDen Flytte gjennomsnittet av Oscillator OsMA, er en indikator som beregnes ved å ta forskjellen mellom et kortere flytende gjennomsnitt og et langsiktig glidende gjennomsnitt. De to vanligste er de 12 Periodens glidende gjennomsnitt og 26-glidende gjennomsnitt Gjennom dette faktum er det best beskrevet som en modifisering av den klassiske MACD-indikatoren. Et kryss gjennom null - eller senterlinjen kan være en veldig enkel måte å bestemme om momentum kommer til den hausse side , eller hvis det faller til bearish side Mange handelsfolk vil bruke siden av linjen som histogrammet er på for å hjelpe dem med å bestemme hvilken retning de vil være i et bestemt marked. Denne indikatoren kan brukes til å oppdage forskjeller også A divergens er ganske enkelt når prisen ikke er i tråd med det faktiske underliggende momentum. Under divergensen kan du ha en ny høyde på prisdiagrammet, men OsMa klarer ikke å lage nye høyder. Ideen om at OsMa ikke klarer å lage en ny hei gh kan være en representasjon av det faktum at markedet mister momentum, og at høyene kan være fra lyskjøpsvolum Dette er et tegn på at det kanskje ikke vil være overbevisning om å presse prisene høyere. Naturligvis kan divergens skje i en downtrend også , noe som betyr at OsMa ikke klarer å lage nye nedturer mens prisen viser at selgerne går tom for momentum. Noen handlende vil bare kjøpe eller selge avhengig av hvilken side av senterlinjen, er histogrammet for tiden plassert Hvis indikatoren er under senteret linje, vil handelsmannen bare se etter salgsmuligheter Hvis indikatoren er over, vil de bare kjøpe. Det skal bemerkes at indikatoren kan forårsake problemer og få piskesår i hakkede og rekkeviddebundne markeder. På grunn av dette anbefales det at du bruker det under en trending miljø i de fleste tilfeller. Relaterte Video. Related Tags. Published 17. juni 2011.Start Trading Forex med opptil 10,000.100s Videoer og FX Strategy articles. Advice fra våre FX handelsfolk. Practive fre e med å bruke real time. At FX Strategy gir vi alle nødvendige fx trading strategier du trenger for å bli en vellykket FX trader Vår fx strategi informasjon inneholder en grundig teknisk analyse kommentar om dagens tilstand av valutamarkedet medlemmer av samfunnet vårt vil motta en gratis FX-rapport daglig for å hjelpe deg med å identifisere lønnsomme bransjer. Fx Strategi er verdens største fx treningskurs og - samfunn Vårt mål er å gi all nødvendig informasjon for nye eller oppleve FX-handelsmenn for å skaffe økonomisk frihet. Vi går også mye lenger enn dette Hvis du blir med i vår FX trading plattform, vil vi gi deg den beste verdien når det gjelder kampanjer og konkurranser for å maksimere sjansen for å tjene penger fra FX trading. Vi gir oss bare tilbake dollar til vår fx community. Find Us FX Strategy, FX Strategies FX Trading, Forex Trading FX Trading, Forex Trading Platform Forex Trading Platforms, FX Trading Platform, FX Trading Platformer, Forex Trading Systems, Forex Online, Online Forex Tra Online Forex Trading, FX Trading Online, Online Forex Trading Platform, Online Forex, Forex Valuta Trading. OsMA er forkortelsen som brukes til å uttrykke en funksjon av oscillator innen teknisk analyse, OsMA står for oscillator Moving Average eller noen ganger oscillator Moving Average of Oscillator. Oscillatoren i seg selv er en indikator som gjør det mulig å demonstrere forholdet mellom hvilke som helst to bestemte settperioder av Moving Average, som deretter kan enten uttrykkes som prosent eller som et tall. Det finnes to former for oscillator, prisoscillator og volum oscillator. Oscillator selv er en nyttig trend indikator og tillater oppdagelse av kortsiktige forhold som kan ha vært enten oversold eller overkjøpt Når verdien av oscillatoren begynner å nærme seg de øvre ekstreme nivåene, kan aktivet da anses å ha blitt overkjøpt, viser et eksempel på oversell når den nærmer seg nedre ytre. OsMA, derimot, gir en klar demonstrasjon av varianen ce av oscillatoren fra det bevegelige gjennomsnittet, i hvilket tilfelle MACD hovedlinjen tjener som oscillator, med signallinjen til MACD blir det bevegelige gjennomsnittet. Jeg vil gjerne presentere handelsmetoden til Osma jeg håper jeg håper å gi noe innblikk i en indikator og handelsmetode jeg har brukt og fortsatte å utvikle over mange års handel. Jeg håper å få mye tilbakemelding, og alle som er interessert i å bli med meg, er mer enn velkommen jeg vil fortsette å legge ut mange diagrammer og eksempler, så vel som indikatoren jeg bruker. Det er vanskelig å finne mye informasjon om OsMA, så jeg vil gi det jeg vet om det her. Oscillator for Moving Average OsMA er forskjellen mellom en oscillator og oscillatorutjevning. Flytende gjennomsnittlig konvergensdivergens MACD-baselinje brukes som oscillator, og signallinjen brukes som utjevning. MACD beregnes ved å subtrahere verdien av et 26-tids eksponentielt glidende gjennomsnitt fra en 12-tids eksponentiell bevegelse gjennomsnittlig Et 9-årig enkelt bevegelige gjennomsnitt for MACD-signallinjen blir deretter plottet på toppen av MACD. Selvfølgelig er disse standard OsMA-innstillingene 12, 26, 9.Hvordan virker det. Når OsMA øker, enten over eller Under nulllinjen indikerer det å kjøpe. På den annen side, når OsMA faller, indikerer det å selge. Kryssing av nulllinjen indikerer en mulig trendendring, og oscillatoren er ikke lenger konvergerende, men har begynt å diverge. Prisavvik kan gi utmerket handel muligheter. Basekoden for OsMA-indikatoren er den på Metatrader 4-plattformen Mens jeg er en profesjonell handler, er jeg en amatørprogrammer. Min indikator fungerer bra, men ikke perfekt. Jeg er sikker på at hvis en profesjonell programmer ser på koden, de Jeg sannsynligvis ler, men hei, det virker for meg Jeg endret den for å vise forskjellige farger når OsMa øker eller minker, og er over eller under nulllinjen. I tillegg la jeg til en flere tidsrammeparameter. strø t tidsramme. Attached er min indikator. Her er et eksempel på når IKKE å gå inn. Innføring i en sterk trend kan være tøff Det er derfor jeg foretrekker å gå inn på pullbacks Hvis du savnet den første oppføringen, så vel, en annen oppføring kommer rundt, og det gjorde neste dag som angitt av den siste horisontale linjen på bildet ovenfor. Videre gir inntak av en tilbaketrekking et solidt sted å sette et stoppested. Å sette et stoppested rett over høyden gir deg et sted å få OUT. Generally speaking, det er 1-2 handler per par hver dag. Jeg foretrekker handler i begynnelsen av en økt. Asiatisk, Europeisk, USA Jeg handler åtte par inkludert. USD, GBP USD, USD JPY, USD CHF, USD CAD , AUD USD, EUR JPY, GBP JPY. Egentlig ser jeg etter de beste handelsmulighetene i de sterkeste trendene. Jeg prøver ikke å handle hvert par hver dag, med mindre det er en av disse dagene. Etter en stund med denne metoden kan begynne å forutse handler og utvikle en handelsplan Hvis du vet at H4 er trending ned, H1 begynner å topp, og M30 er allerede avtagende, mens prisen går inn i motstandsresistenslinje, pivot, MA, osv. du kan begynne å utvikle en handelsplan. Hvis du vil vite din fremtid, se på dine nåværende handlinger.

No comments:

Post a Comment